6090501609 |
Amnistia Internacional. Els drets humans a l'aula i al carrer |
2016-2017 |
Taller. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
28/2/2017 - 28/3/2017 (10 hores) de 18:00h a 20:00h |
|
CRP del Segrià |
|
Pius XII, 4 (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Segrià
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Inscripció |
09/01/2017 - 19/01/2017 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Aquesta activitat pretén oferir al professorat de primària i secundària uns coneixements bàsics sobre el que són els drets humans i conèixer la seva situació al món per poder-los treballar amb l'alumnat i integrar-los en el dia a dia del centre. En aquesta edició girarà al voltant de la situació de les dones.
|
| |
Objectius |
1-Proporcionar informació bàsica sobre els drets humans al món i al nostre entorn més proper.
2-Proporcionar eines i metodologies per apropar els drets humans a l'alumnat.
3-Reflexionar sobre la importància d'integrar els drets humans en el nostre dia a dia
|
| |
Continguts |
1- Coeducació a càrrec de la Yolanda Bardina ( LIKA )
2- Dones refugiades a càrrec de Rosa Maria Cendón ( Asil.cat )
3- Dones i pobresa a càrrec de Laura Cortés ( treballadora social )
|
| |
Formador/a |
Activistes d'Amnistia Internacional i professionals dels drets humans
|
| |
Avaluació |
Aprofitament en termes d’aprenentatge: Elaboració i realització d’activitats orientades a l’aplicació a l’aula.
Transferència immediata: Aplicació a l’aula de les propostes relacionades amb els continguts de l’activitat i les línies de treball a seguir.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l’aprofitament i amb la transferència immediata.
-Disseny d'una activitat per treballar un dret humà a l'aula
|
| |
E-mail |
crp-segria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
28/02/2017 |
1800 |
2000 |
Sessió 2 |
dimarts |
14/03/2017 |
1800 |
2000 |
Sessió 3 |
dimarts |
28/03/2017 |
1800 |
2000 |
|
| |